Tot ce are nevoie un ORGANISM FERICIT. Stralucirea vine din interior

27. Gimnastica de dimineata Asaza-ti mainile in cruce, cu degetele orientate in jos. Indreapta spatele, impinge pieptul in fata si mentine pozitia timp de 15 secunde. Repeta exercitiul de trei ori.

28. Stai dreapta! O pozitie gresita a corpului te indispune. Trage umerii in spate, regleaza inaltimea scaunului astfel incat sa stai cu ambele talpi pe podea si asaza monitorul la nivelul ochilor.

29. Ritmic Bate usor, cu varful degetelor ambelor maini, glanda timus, care este situata la aproximativ doi cm deasupra mijlocului pieptului. Te va face sa te simti mai echilibrata si mai in forma.

30. Rezerva-ti timp pentru tine Douazeci de minute pe zi iti apartin doar tie, pentru a citi un capitol dintr-o carte, a aranja fotografii sau pentru a sta pe o banca intr-un parc.

31. Trucuri pentru respiratie Cea mai simpla metoda de a te binedispune: inspira cinci secunde, tine aerul in piept pentru alte cinci secunde, iar in urmatoarele cinci secunde expira.

32. Pavlov Asociaza un moment de fericire cu un stimul – de exemplu, pocneste din degete. Daca vei repeta mai tarziu gestul, vei obtine acelasi sentiment de fericire.

33. Ciocolata neagra Doua bucatele pe zi nu te vor ingrasa, dar in mod sigur te vor binedispune.